U12 houdt zich in de eerste wedstrijd goed staande tegen sterk Bladel

Zondagochtend 10.00 uur stonden we weer in de startblokken om het op te nemen tegen BC Bladel. Kamal deed bij ons extra mee.

BC Bladel had wat langere spelers, maar daar lieten wij ons niet door tegen houden. Kamal dribbelde regelmatig op en liet zich niet uit het veld slaan. Hij passte op het juiste moment de bal door, zodat er gescoord kon worden.

Sophie liet zich de bal niet zomaar uit de handen pakken en verdedigde goed. Jan-willem liep zijn benen onder zijn lijf vandaan om te zorgen dat de tegenpartij niet zou scoren.

Ruststand: 25-36 voor BC Bladel. Niet zo'n groot verschil dus!

BC Bladel was sterk, maar ook wij lieten zien wat we geleerd hebben van de vorige wedstrijd. Lars kreeg een mooie pass van Joël en probeerde met een goede fake er langs te gaan en te scoren. Anna stond precies op tijd bij de basket om de rebound te hebben en dit lukte haar enkele keren. Matthijs dribbelde zelf naar de andere kant, maakt het af met een goede lay-up en kreeg een fout mee, hierdoor kreeg hij ook nog een bonus.
Helaas verloren, maar we hebben hard gewerkt. Top!!

Eindstand 51-79 voor BC Bladel