U12 verliest nipt van BC Best

Op zondag 17 maart om 13.30 speelden wij voor de eerste keer dit seizoen tegen buurdorp Best.
Een team wat maar met 5 spelers kwam opdagen. Wel spelers met veel lengte, dus dat kon niet ons voordeel zijn vandaag. We waren met zeven spelers, omdat Anna helaas nog niet mee kon doen vanwege een gekneusde pols.

De start van de wedstrijd was matig: we waren erg traag in het schakelen van offence naar defence. Maar ook kwamen onze sterke kanten, zoals scorend vermogen van lange kids in de rebound en ons snelle voetenwerk in de defence niet uit de voeten. In de 2e helft van de wedstrijd leken we uitgeslapen ;) en leek het tij te keren!

Er ontstond een motivatie om harder te werken en met veel teamspirit werden mooie aanvallen opgezet. Dat was onze persoonlijke overwinning voor de zondag! Want helaas konden we niet de 2 punten pakken tegen Best. We verloren met slechts drie puntjes verschil: 39-42.

Sofie werd de trotse eigenaar van topper van de wedstrijd!