Weert 1 U10 wordt kampioen tegen Oirschot U10

Vandaag moesten we aantreden tegen het team wat ongeslagen bovenaan staat. Zelfs tegen Biks Shots wint dit team met 60 punten verschil. Dus dat er vandaag verloren zou worden, was al bekend, maar nog niet met hoeveel. We begonnen goed, bij de eerste 4 minuten stond het nog maar 10-0. Helaas kwam Weert op drift en scoorden alsof het heel gewoon was. Dit team beheerst echt alles:lay-up, reverse dribbel, cross over enz. En wat vooral erg opvallend is dat ze hele grote spelers van 9 jaar hebben. Na de wedstrijd hoorden we ook dat sommige spelers 4x in de week trainen. We eindigde met een ruststand van 64-3 en de eindstand werd 126-8.
Helaas een hele grote uitslag die niet zo hoog had hoeven uit te vallen. We waren geïmponeerd door de tegenstander, sommige kinderen hadden de moed opgegeven, hoofdjes gingen naar beneden. En dat is heel vervelend als je gaat dribbelen. Maar er waren 2 meiden die zich bleven inzetten: Amber en Sophie. Amber had nog een hele mooie dribbel en Sophie bleef knokken en verdedigen. Dus Sophie werd de topper van de wedstrijd.