Almonte - Dames 2

Zaterdag 12 oktober vertrokken we naar Eindhoven om een wedstrijd te spelen tegen Almonte. Warm in de zaal en koud in het kleedlokaal. Maar aan de frisgewassen mooie tenues heeft het niet gelegen. De ene mooie aanval, na de andere mooie aanval. Van de tegenpartij dan he! Bij ons wel mooie aanvallen, maar een deksel op de basket. Helaas moesten we al snel wat doelen bijstellen. Hard werken werd een doel en dat hebben we gedaan. Als team gespeeld. Bedankt Tanja voor het coachen en Miranda en de ouders van Coco en Ymke en Sophie voor het aanmoedigen. In de kantine wat gedronken en alle chips opgegeten en met opgeheven hoofd weer naar huis gegaan. Deze tegenstander is te hoog gegrepen voor ons. De uitslag was 90-15. 2 november is de volgende wedstrijd en hebben we weer een nieuwe kans!