BC Oirschot- Rush U10

De allerlaatste competitie wedstrijd tegen Rush. De uit wedstrijd werd ruim gewonnen, met 8-32. Maar toen we de spelers/sters binnen zagen komen, leek het wel of er een ander team stond. Of ze waren gewoon flink gegroeid.
De start was voor Rush, Oirschot stond te slapen en was niet alert. We kwamen al snel met 0-8 achter te staan. Pas in de derde periode kwamen we tot score. Gelukkig was de 4e periode weer voor ons, en konden we toch met een redelijke ruststand van 6-10 in het voordeel van Rush even uitrusten. We waren vandaag met zijn 8-en, Nick en Tjeu waren afwezig. In de rust nog benadrukt dat er vooral feller verdedigd moest worden en ook niet bang zijn voor de wat fysieke tegenstanders.
Helaas hadden we een zeer zwakke 7e periode, waardoor we met 6-26 achter kwamen te staan. In de 8e periode werd er nog flink gas gegeven en leek het alsof we de achterstand nog gingen inhalen. Eindstand werd 18-26.
Ymke werd kanjer van de week, ze vond het weer erg leuk om de bal uit de handen van de tegenstander te trekken. Vooral de goede krullenbol van de tegenstander was haar favoriet.
De competitie zit er op, een goede 2e plek behaald in deze klasse. Veel geleerd en ook veel plezier gehad. En vooral dat laatste is erg belangrijk.

Groetjes Nicolette