BC Oirschot MU16 vs. Quo Vadis

Dit was alweer onze derde wedstrijd waarbij we een grote voorsprong hadden in de loop van de wedstrijd maar uiteindelijk toch verloren. We begonnen de wedstrijd met een kleine achterstand door de vele fouten die in de eerste minuten al werden gemaakt, Quo Vadis kreeg veel vrije worpen en raakte ze allemaal. We haalden de achterstand al snel in, waren sterk aan het verdedigen en hadden een paar goede fast breaks in de aanval. In de rust stonden we voor met 32-20. Ook in de derde kwart waren we weer goed aan het aanvallen en hadden we veel doelpogingen, jammer genoeg ging geen enkele daarvan erin. We kwamen gelijk te staan met 35-35 en gingen uitgeput de vierde kwart in, Tessa (die heel goed aan het verdedigen was) moest jammer genoeg het veld verlaten omdat ze 5 fouten had. Toen Ilse een hele mooie driepunter maakten kregen we weer een beetje hoop, omdat we zoveel druk en spanningen hadden om te winnen lieten we de verdediging helemaal los. We kwamen niet toe tot aanvallen en verloren de voorsprong, De meiden van Quo Vadis maakten nog 3 scores net voordat het eindsignaal klonk en hadden daarmee de wedstrijd gewonnen. We waren allemaal kapot van het verlies maar waren ook allemaal van mening dat we gestreden hadden als winnaars en het meer als verdiend hadden om te winnen, de eindstand was 38-41. We hebben veel van de wedstrijd geleerd en hopen op een beter resultaat de volgende keer. Winnen lijkt ons ook wel een keer leuk, op naar de volgende wedstrijd!