Basketbal verslag BC Oirschot U14 - Bladel U14

De 1e 10 minuten ging het verdedigen goed maar de tegenstanders kwamen al snel op voorsprong. Onze aanval was de 1e 10 minuten nog niet zo heel erg goed. Ik wachten te lang met het aanvallen, en ik ging niet recht op de basket maar met bochtjes en maakte cross overs.

1e periode stand 12-19

Later ging dat beter en ging in rechtstreeks naar de basket met minder cross overs. Marijn had ook wat mooie 3 punters gemaakt vandaag. Jan-Willem bleef de hele wedstrijd hard werken, en de anderen waren de ene keer in de wedstrijd meer aan het werken dan de andere keer.

2e periode stand 19-36

De 2e helft gingen de aanvallen ook heel goed. Veel kansen gehad en ook best wat gescoord.

3e periode stand 31-54

Maar de verdediging werd slechter en de tegenstanders hebben daarom ook meer kunnen scoren. Lars die werd twee keer hard geraakt door een groot iemand van Bladel, hij had last van zijn knie, die werd helemaal rood.

Eindstand 44-68

Ik vond het wel een leuke wedstrijd

The End