Black Eagles 3- Oirschot U10

Vandaag de allerlaatste wedstrijd tegen 1 van de teams van de Black Eagels, dit keer het 3e team. Dit team bestaat uit alleen jongens.
De start was veelbelovend voor de Black Eagles, de 1e periode was het 4-4. We dachten behoorlijk tegenstand te krijgen, maar Oirschot werd wakker en werd scherp bij het verdedigen. De ruststand werd 6-24. Er werd behoorlijk wat tijd ingehaald, omdat de tafelaars vergaten de tijd stop te zetten bij een fluitsignaal. Dit vonden we wel heel erg jammer, want Oirschot had veel zin in de wedstrijd. Er werd na de rust ook goed samengespeeld, wat er weer voor zorgde dat iedereen scoorden. Er waren erg leuke aanvallen bij, die over veel schijven gingen. De eindstand werd 8-44. Nick werd kanjer van de wedstrijd. Hij had veel rebounds en zag veel andere kinderen vrijlopen die hij heel mooi aan speelde.
Na de wedstrijd hebben we lekker geluncht voor de sporthal in Rosmalen. Daarna op weg naar de ontdekfabriek in Eindhoven. Dankzij de sponsor ASML, hadden we vrijkaartjes gehad.

Het was een zeer geslaagd uitstapje. De kinderen hebben genoten en wilden om 16.15 uur niet meer naar huis. Antoine en Annet bedankt voor het begeleiden van de kinderen.

Groetjes Nicolette