Black Eagles 4-Oirschot U10

Na vorige week gespeeld te hebben tegen de Black Eagles 3 stond vandaag Black Eagles 4 op het programma. Tegen dit ploegje hadden we al 2x gespeeld in de vorige competitie. We hadden weer een opstelling dat eerst de jongens aan de bak mochten en daarna weer de meisjes. Black Eagles 4 bestaat namelijk alleen maar uit meisjes. De jongens begonnen goed, en al vrij snel was het 0-8 voor Oirschot. Maar ook de meiden deden niet onder, en scoorden er ook 8. Zo scoorden we voor de rust flink en was er een ruststand van 4-32, in het voordeel van Oirschot. Doordat we al zo flink voorstonden, gingen we weer terug naar onze eigen basket. De 2e helft verslapten we behoorlijk, vooral in de 3 laatste periodes scoorden Black Eagles nog 5 keer. Voor Black Eagels erg fijn, ze waren gelukkig ook sterker geworden dan de vorige ontmoetingen. Maar Oirschot kan echt wel beter. Vooral het verdedigen was onder de maat. De jongens van Oirschot hadden als excuus dat de meisjes zo op elkaar leken, ze hadden namelijk allemaal staartjes. De eindstand was 14-56. Over 2 weken weer een revanche, dan spelen we thuis tegen Black Eagles 4.
Renske werd kanjer van de wedstrijd. Ze was fel, scoorde er lustig op los en verdedigde ook goed op de bal en niet alleen op het meisje.

Groetjes Nicolette