D1 wint derde wedstrijd op rij

We speelden een thuiswedstrijd op zaterdag. Een aparte dag voor BCO om wedstrijden te spelen en het was ook erg kil in de zaal. Dat deed niks af aan de flow waarin we als team zitten. Na een slechte eerste seizoenshelft zijn we er op gebrand om de tweede helft van het seizoen wat meer wedstrijden te winnen. Helaas liep het in de eerste wedstrijd na de winterstop niet en verloren we van Deurne. Een tegenvaller, want we hadden verwacht dat we deze wedstrijd zouden moeten kunnen winnen.

De wedstrijd daarna is tegen Octopus uit Vught. Tim is mee en coacht ons. We merken gelijk dat dit scheelt en dat het ook vooral met wisselen prettig is. Hij neemt op de juiste momenten time-outs en wisselt goed door. We staan tot in het derde kwart achter, maar weten dan de wedstrijd naar ons toe te trekken. Met een sterke tweede helft van het derde kwart en een sterk vierde kwart winnen we deze wedstrijd. 60-52. Dat is nummer 1.

De week daarna spelen we weer een uitwedstrijd. Deze keer tegen Vido en wederom is Tim er bij. Thuis hebben we met 4 punten van dit team verloren en ook nu zijn we er op gebrand om te winnen. Deze wedstrijd verloopt gelijk vanaf het begin goed en dit uit zich ook in de eindstand van 34-61.

Afgelopen weekend speelden we dus weer thuis, maar wel op de zaterdag. Gelukkig waren er een paar supporters. Hans, Tanja en Nicolette, echt superleuk dat jullie er waren. Venlo staat laatste, dus we waren het aan onze stand verplicht om ook deze wedstrijd te winnen. Het was een gekke wedstrijd en eigenlijk hebben we Venlo nog teveel laten scoren. Doordat we zelf ook goed op dreef waren, hebben we deze pot zonder al te veel moeite met winst af kunnen sluiten. 67-44. Drie wedstrijden op rij boven 60 punten en dat smaakt naar meer. Helaas zijn we nu 4 weken vrij en moeten we even wachten voordat we weer aan mogen treden. 9 maart is het zover, dan spelen we thuis tegen Weert.

Groeten Bianca