Oirschot U10-Black Eagles U10-4

Vandaag al weer de 3e keer op rij dat we tegen een team van de Black Eagles moesten. Gelukkig wel in onze mooie zwarte tenues. Bij de uitwedstrijd was ik niet tevreden over het verdedigende werk van Oirschot. Er werd toen te slap verdedigd en we waren ook niet bij de les. De meisjes van Oirschot mochten vandaag beginnen en al in de 1e periode stond het 6-0. Onze jongens namen het daarna weer over en dit leidde uiteindelijk tot een ruststand van 22-0. Na de rust gingen we weer de muur aantikken bij score en dan snel naar de tegenstanders toe. Ook dit voerden we veel beter uit dan de vorige keer. Er werd harder gelopen en ook sneller geschakeld van aanval naar verdediging. Na de rust scoorde de Black Eagles gelukkig 2x, zodat ze ook van de hatelijke nul af kwamen. Ook Oirschot bleef lekker scoren, de eindstand werd 50-4.
Bijna iedereen kwam tot scoren. Bas en Nick waren vandaag zeer fanatiek. Bas liep als een sneltrein en scoorde veel mooie lay-up's. Nick had veel rebounds en was lekker fel. Het was moeilijk om te kiezen wie de kanjer werd. Bas is de kanjer geworden, hij had een heerlijk rood hoofdje.
Volgende week gaan we voor de laatste keer naar Rosmalen om tegen Black Eagles 3 te spelen en vanuit Rosmalen door naar de ontdekfabriek in Eindhoven. Dat zal een gezellige dag worden.

Groetjes Nicolette