Oirschot U10-High Five U10

Vandaag stond de eerste wedstrijd van de 2e seizoenshelft op het programma. High Five uit Tilburg was de onbekende tegenstander voor ons.
Na eerst een team foto gemaakt te hebben van onze nieuwe tenues met de sponsor puntscherp erop, gingen we de strijd aan tegen High Five.
Bij het begin startten we slap, niet bij de les, en High Five kwam al snel op een 0-22 voorsprong. Vooral met hun nummer 9 hadden we veel moeite.
De ruststand was 0-32 in het voordeel van High Five. In de rust is er veel aandacht besteed aan het dichterbij verdedigen, feller de duels aangaan en ook de armen opzoeken van de tegenstander.
De 2e helft stond er een heel ander Oirschot in het veld. Er werd in de 6e periode meteen gescoord door Anouk. En toen ging het ineens lopen. De 7e periode wonnen we met 9-8. De tegenstander maakte veel fouten, waardoor wij steeds 2 vrije worpen mochten nemen. Nick scoorde nog 2x heel rustig dichtbij de basket en werd ook de kanjer van de wedstrijd.
De eindstand werd 13-56. Uiteindelijk een hele 2 goede helft, volgende week meteen fel van start. Op naar Rush in Uden.