Oirschot U10-Vido U10‏

Vandaag een thuiswedstrijd tegen Vido uit Veldhoven. Het is een ploeg met alleen maar jongens. En ze waren goed, vooral nummer 12 die scoorde bijna een 4 punter. Wij moesten ervoor klappen. En toen was er nog iets gebeurd. Ymke was aan het dribbelen en toen was er een jongen die boven op haar ging liggen. Daarom mocht Ymke 2 vrije worpen nemen. Jort ging nog door zijn enkel. We hopen dat hij weer snel fit is. Voor Amber was het de eerste wedstrijd, en we vonden het fijn dat ze er weer was.
Ruststand: 8-16. Eindstand 16-26.
Wij vonden het een leuke wedstrijd en de kanjer van de wedstrijd was Menno. Menno kon vandaag heel goed tegen zijn verlies en had ook hard gewerkt.
Over 2 weken weer tegen Vido, maar dan in Veldhoven. We hebben weer veel geleerd, en we vinden het een leuke tegenstander.

groetjes Ymke Nijhuis (met hulp van typiste Nicolette)