Oirschot U12 - BC Bladel

De eerste competitie wedstrijd U12, 8 jongens en 3 meiden hadden er zin in. Cas, Mathijs, Sophie,  Mijke  en Kamal  gingen als eerste het veld op. Na een flitsende eerste periode was het 6-6. We stonden gelijk. We gingen de 2e periode in met weer 5 andere kids. Kevin, Pim, Jens, Sofie en Bennet hadden er zin in. YES we staan voor met 10-8. Omdat er veel lange jongens in stonden moeten we vooral bounce passen. Goed dat we dat hebben getraind! In de 3e periode komt ook Joel in het veld. Het ging erop, maar helaas kwamen we achter te staan met  12-16. Maar Oirschot was niet onder de indruk en ging lekker fel door, na een spannende 4e periode was het met de rust 16-20. Eventjes rust! We waren weer helemaal fit, maar gingen niet sterk van start. In de 5e periode, na een fel potje werd het 16-30, kom op Oirschot nog 7x scoren dan staan we gelijk. In de 6e piriode maakte Oirschot 2 scores en Bladel maar 1 ondertussen was het 20-32. Dit door de sterke verdediging! De een na laatste periode is aangebroken en helaas wordt  het 20-34. Kom op jongens en meiden de laatste periode knallen we nog eventjes! Uiteindelijk verliezen we de wedstrijd met  27-40.

De topper van de wedstrijd is Joel maar ook echt verdiend, door zijn harde werken. Maar we waren allemaal toppers. Allemaal hard gewerkt!

We weten weer wat me moeten trainen. Goed rebounden en verdedigen. Links dribbelen en sneller passen.

Bedankt Esther en Nicolette voor het fluiten en Karin en Dorien voor het tafelen. Goed gedaan.

Groetjes Sophie Wouters (Soof)