Rush U10-Oirschot U10

Vandaag gingen we naar Uden om tegen Rush te spelen. Dit team speelde hun eerste wedstrijd van het seizoen. Oirschot had vorige week ruim verloren van High Five, dus we waren er op gebrand om een goed resultaat neer te zetten. Vooral Renske was vandaag goed op dreef. Heel haar Udense familie stond langs de lijn. Zelfs een familielid die bij Rush speelt, was voor Oirschot. Verder waren er weer veel ouders mee, die zich goed lieten horen.
Oirschot ging goed van start, en het was al vrij snel 0-6 in het voordeel van Oirschot. Vandaag waren we met 8 spelers, omdat Jort en Amber hadden afgezegd. Dit betekende dat elke speler 5 periodes mocht spelen.
De ruststand was 8-24. Gelukkig had de tegenstander ook hun eerste scores te pakken. In de rust nog even de puntjes op de i gezet, er moest eerder overgespeeld worden. We dribbelden vaak te lang door en mochten niet meer door het midden spelen na een rebound.
De 2e helft werd het verschil meer dan 20 en volgens afspraak lieten we ons terug zakken bij eigen basket. Er werd meteen aan de conditie gewerkt, want we moesten eerst de muur aantikken en dan pas terugkomen.
De eindstand werd 8-32. Er is vandaag heel hard gewerkt door iedereen. Bas werd de kanjer van de wedstrijd. Hij pakte als een van de kleinere spelers veel rebounds en scoorde daardoor heel makkelijk.

Groetjes Nicolette