EBCG U12-1-Oirschot U12

Vandaag stond onze eerste competitiewedstrijd op het programma. We moesten aantreden tegen het 1e team van EBCG. Dit seizoen bestaat de U12 van Oirschot uit 6 meiden en 4 jongens. Vandaag waren Mijke en Nick afwezig. De tegenstander had alleen maar jongens en een coach met een hele harde stem.
Het werd een leuke wedstrijd, waarbij de tegenstander wel een maatje te groot was. Ze waren wat fysieker en ook effectiever. Toch had Oirschot een echte topper van de wedstrijd. Jens was deze wedstrijd niet te stoppen. Hij was actief, scoorde veel, en ging voor elk duel. De ruststand was 34-16 in het voordeel van EBCG. De 2e helft heeft Oirschot nog heel hard gewerkt, maar de tegenstander was gewoon beter. De eindstand werd 76-30. Bijna alle Oirschot spelers hadden gescoord, er werd goed samengespeeld en er werd strijd geleverd.
Woensdag weer hard trainen, zodat we zondag tegen Springfield er weer staan.

Groetjes Nicolette