Oirschot MU12-Attacus MU12

Vandaag moesten we aantreden tegen de ploeg waar we uit van verloren hadden. Wel met een minimaal verschil van 1 punt, maar toch, een goede ploeg die niet van opgeven houdt.
Attacus begon sterk, in de eerste periode stonden we met 4-7 achter. Gelukkig ging het steeds beter, we wisten welke speelsters we moesten uitschakelen. We hadden dit keer veel lengte tegen. De ruststand was 25-13 in ons voordeel. Na de rust werd er van beiden kanten flink gescoord. Er werd goed samengespeeld en iedereen kwam aan scoren toe. Soms waren de duels flink fel en moesten de scheidsrechters ingrijpen en gaven terecht fouten aan. Renske en Amber waren flink aan het scoren en verdedigden ook zeer goed.
De eindstand werd 45-35 in het voordeel van ons. Nog 3 wedstrijden en dan zit de competitie erop. Wat zullen we dat jammer vinden.
Renske werd vandaag de topper van de wedstrijd. Ze speelde zeer goed, gedreven en maakte haar kansen goed af.
Volgende week spelen we tegen Lieshout.

Gr. Nicolette