Oirschot U12-Rush U12

De uitwedstrijd hadden we tegen Rush met 66-28 verloren. Deze ploeg is samen met Springfield de twee beste ploegen van deze poule.
Vandaag hadden we veel afzeggingen: Nadine, Sophie W en Jens waren afwezig. Met zijn 7-en en de coach gingen we de strijd aan tegen deze goede en sportieve tegenstander. De eerste periode was voor Oirschot (5-4). De jongens van Rush waren een beetje overdonderd, maar helaas ze gingen ook scoren en overspelen. De ruststand was 13-26 in het voordeel van Rush. Dit keer maar 10 minuten echt rust genomen, want we merkten dat we met 7 spelers het zwaar hadden. De tweede helft bleven we scoren, alleen de tegenstander liet steeds meer hun sterkte zien.
Vandaag heeft elke speler gescoord. Vooral de score van Tjeu was er een om in te lijsten. Mijke gaf een mooie pass naar Tjeu en hij scoorde koelbloedig. Tjeu werd ook de topper van de wedstrijd. Hij heeft heel goed verdedigd, bleef op en neer lopen. De eindstand werd 23-56. Het mooiste compliment kwam van beide coaches van Rush. Ze vonden Oirschot U12 het team uit onze poule, dat het beste vooruit was gegaan en ook zeer goed overspeelde.
Nu 2 weekjes rust en dan spelen we in de kerstvakantie onze laatste wedstrijd in Schijndel.

Gr. Nicolette