Springfield U12-Oirschot U12

Afgelopen weekend de uitwedstrijd tegen Springfield in Berlicum. Vorige week hadden we er ook al tegengespeeld en gemerkt dat dit een zeer goede ploeg is. We hadden dan ook als doel om zelf 20 punten te maken en proberen Springfield onder de 60 te houden.
We waren vandaag wat beter uitgeslapen en strijdbaarder dan de 1e wedstrijd. De tegenstander had een goede, snelle nr 9. Amber had als doel om deze tegenstander uit te schakelen en dat deed ze erg goed. Helaas was er ook nog een hele goede nr. 10 die de bal in de lucht nam en zo scoorde. We hebben wat afgeklapt voor Springfield. Maar ook Oirschot had goede aanvallen, die helaas niet effectief genoeg waren. Nick, Sophie W en Mijke namen mooie lay-up's, alleen scoorden niet. We hebben deze wedstrijd onze kopjes niet laten hangen en gewoon doorgegaan.
De ruststand was 30-6. Eindstand 66-12.
Amber had een zeer goede wedstrijd gespeeld en werd dan ook de topper van de week. Volgende week zaterdag naar Rush in Uden. Kijken wat deze wedstrijd ons gaat brengen.

Gr. Nicolette