Aeternitas MU 14-Oirschot MU 14

Na een rit door België, kwamen we naar 65 minuten in Stamproy aan. De snelweg was afgesloten, dus er moest anders gereden worden. Met dank aan papa Verkooijen die ons mooi binnendoor bracht naar de sporthal van Aeternitas. Thuis hadden we maar met 4 punten verschil verloren, en speelden we toen een zeer sterke 1e helft.
Vandaag onze tweede wedstrijd in onze nieuwe tenues. We waren weer compleet en hadden ook weer veel toeschouwers bij ons.
Helaas was de wedstrijd niet zo goed. De tegenstander was feller, sterker in de rebound en passeerden ons vaak via de rugkant. Het eerste kwart kwamen we met 14-9 achter te staan. De ruststand werd 22-11. Een hele andere wedstrijd dan de thuiswedstrijd. De tegenstander had nu ook 12 speelsters, met behoorlijk wat lengte.
In onze aanval stonden we teveel stil en liep het niet zoals we gewend waren. Na de rust hebben we er nog een schepje boven op gedaan, maar Aeternitas was deze keer echt te sterk voor ons. De eindstand werd 52-36 in het voordeel van Aeternitas.
Amber werd topper van de wedstrijd. Ze scoorde een hele mooie 3 punter (ook Demi maakte er een), en ook paar mooie schotjes. Amber is steeds minder onder de indruk van de grote meiden en leidde ook weer wat fastbreaks.
Nu 3 weekenden vrij, en dan spelen we nog 2 wedstrijden in deze hele leuke competitie.

Groetjes Nicolette