BC Oirschot U12 – Almonte U12 = 72-29

Voor de tweede keer op rij winnen we met onze spelertjes tegen een leuke tegenstander. Een tegenstander, die net als Oirschot de eerste wedstrijd gewonnen had. Door erg goed samen te spelen en iedereen de mogelijkheid te bieden om te kunnen scoren was het onzer kant een genot om het team te coachen. Het gaat echt niet om het winnen, maar om plezier en dat was weer het geval. Iedereen deed zijn best en we probeerden ook iedereen te laten scoren.....helaas is dat niet gelukt. Aanstaande woensdag trakteer ik op chips vanwege het goede samenspel. We hebben nu een paar wedstrijden rust en dan mogen we weer. De topper werd deze keer Tim van Run, maar dat hadden ook tien andere namen kunnen zijn. Ga zo door met het uitvoeren van de taken en vooral het goede samenspel. Publiek weer bedankt, het moet voor onze spelertjes voelen als willem II die thuis speelt tegen bijvoorbeeld psv. Sportief klappen voor iedere leuke actie niet alleen voor Oirschot, maar ook voor de tegenstander. Complimenten. We are black, we are white, we are Oirschots dynamite!

Erik Nijhuis