BC Oirschot U12 – Vido = 25-48

Zondag 11 oktober mochten we tegen de nummer 2 spelen, de groene brigade uit Veldhoven. Vorig seizoen speelden we met de U10 tegen het gros van dit team en werden het twee spannende wedstrijden. Helaas kwamen we nu niet in de wedstrijd en verloren we terecht van Vido. Je kunt goed merken dat Vido verder is in vergelijking met Oirschot zowel in samenspel, verdedigend als aanvallend. Verdedigen en lay ups waren de speerpunten voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd kwam daar ook de bounce pass bij. Verdedigend lieten vooral de meiden zien dat ze pit hebben, ga zo door! Lay ups werden gelopen door Nick, Bas en Menno. De topper van de wedstrijd was Menno Delfos. Menno bleef zijn best doen zowel verdedigend als aanvallend. Ging voorop in de strijd en liet dit op een positieve manier zien. Menno, zo ken ik je weer!

Erik Nijhuis