Oirschot MU 14- BAL MU 14

De uit wedstrijd hadden we met 61-33 verloren. Bal heeft een hele goede nummer 9, die we dit keer wilde uitschakelen. De vorige keer had ze van de 61 scores, 39 zelf gemaakt. We hadden een strategie bedacht om Nadine vol op nummer 9 te verdedigen en Mijke er nog achter om over te nemen.
Dit ging de 1e helft erg goed. Nadine bleef Nr. 9 volgen en Mijke was er om over te nemen. De eerste periode kwamen we zelfs voor te staan. Er werd goed samengespeeld. De tweede periode was voor Weert, en zo bereikten we een mooie ruststand van 27-27. Na de rust kregen we het zwaar. BAL ging voluit, en dat merkten we. De 3e periode liepen ze uit en werd de tussenstand 33-49. Jammer, maar er werd nog steeds hard gewerkt in de aanval. De verdediging kreeg het niet meer voor elkaar om de sterke nr. 9 te houden.
De 4e periode kwamen we terug in de wedstrijd en werd het uiteindelijk 43-59.
De topper van deze wedstrijd werd Nadine, ze kreeg de bijnaam bromvlieg omdat ze zeer sterk verdedigde en echt goed haar opdracht uitvoerde.
Ondanks de nederlaag was de coach erg trots op de meiden. Een hele goede 1e helft gespeeld en een beter resultaat dan de uit wedstrijd!