Oirschot MU 14- Kimbria MU14

Deze keer kwamen de meiden uit Maastricht niet met hun sterkste opstelling. Jammer, want zo werd het geen spannende wedstrijd.
We hadden deze wedstrijd 9 meiden op het wedstrijd sheet staan en wisselde na elke 5 minuten 4 speelsters en lieten 1 speelster nog 5 minuten staan. Ook kregen de wisselspeelsters opdrachten om bij te houden wie de rebounds pakten en wie er scoorden. Het doel was dat elke speelster gescoord moest hebben.
De eerste periode werd het 18-6 en waren we wat slap in de verdediging en pakten we weinig rebounds. De tweede periode ging dit een stuk beter en werden er ook mooie combinaties gespeeld. Vooral het samenspel werd steeds beter. De ruststand was 38-11.
Na de rust gingen we vrolijk verder met scoren en pakten we weer een periode van 20-5 in ons voordeel. Iedereen had inmiddels gescoord en vooral door het midden werd er veel gescoord. Demi had veel plezier in het aanvallen en scoorde er driftig op los. Nu het verdedigen nog aanscherpen.
Roos speelde een hele goede wedstrijd. Scoorde veel, en verdedigde ook prima. Ze werd de topper van de wedstrijd. Sofie Verkooijen pakte weer rebounds en scoorde daardoor ook weer meer.
Demi bepaalde de eindstand door net voor de zoemer een verre bal te scoren.
Zo werd de eindstand 72-20.

Nu nog 2 uit wedstrijden tegen de nr 1 springfield en de nr 2 BAL Weert. Dan zullen het heel andere wedstrijden worden.

Gr. Nicolette