Oirschot MU 14-Bladel MU 14

Na veel foto sessies van onze nieuwe tenues. We werden in het nieuw gestoken door onze sponsors FRIZ, dansschool in Oirschot en TargetEveryOne. Bedankt Anita en Dolf Rooijakkers. Wij zijn hier heel blij mee.
Onze meiden kwamen flitsend van start en al in de eerste periode stond het 17-2. We wisten dat de tegenstander veel nieuwelingen hadden. Zij hadden met grote cijfers verloren van Attacus en Weert. We hadden afgesproken dat we de eerste helft full court zouden spelen en de tweede helft half court. Er was veel nonchalantheid in ons spel, maar dit is ook wel logisch tegen een mindere tegenstander. Het verschil met zaterdag was enorm, maar we hebben veel plezier gemaakt en de tegenstander ook.
De opdracht om iedereen te laten scoren en veel over te spelen was uitgevoerd. Dit laatste was wat moeilijk, omdat iedereen graag wilde scoren. Ook de meiden op de bank zaten te trappelen om erin te mogen.
De eindstand werd 69-8. Een groot verschil, maar ik had toch het idee dat 17 speelsters, 2 coaches en het vele publiek van Bladel en Oirschot hebben genoten van alle scores en het plezier van de meiden.
Nadine werd topper van de wedstrijd. Ze was zeer gedreven, scoorde 3x en maakte flinke rushes naar de basket. Ga zo door!

Gr. Nicolette